wtorek, 29 grudnia 2015

Poświątecznie

Wiem że święta już minęły a ja nawet nie złożyłam Wam życzeń,ale niestety zadziałała siła wyższa bo tuż przed świętami posypał mi się system w komputerze a nie miałam za bardzo czasu się za to zabrać w tym czasie,bo wiadomo jak to jest,sprzątanie pieczenie,gotowanie itp.
Próbowałam zrobić wpis z telefonu ale niestety nie udało się :-(
Dopiero po świętach nadszedł czas zmagań z komputerem.
Więc poświątecznie ale szczerze życzę wszystkim którzy tu zaglądają dużo dobrego na ten nadchodzący Nowy Rok 2016 już,aby wszyscy zdrowi byli,o nic się martwić nie musieli i mieli czas na swoje hobby.
A tak wygląda moja uboga choinka
A co do pytania jak usztywniałam gwiazdę na czubek to zszyłam ją pozostawiając połowę 1 ranienia nie zszyte,wypchałam woreczkami a potem pędzelek maczałam w gorącej miksturze wody z cukrem i malowałam nią gwiazdę z obu stron a potem suszenie i wyjmowanie woreczków.
To dzisiaj tyle pisania czas się zabrać za gotowanie obiadu.
Pozdrawiam i Dosiego Roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz