niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowo

Ponieważ dzisiaj walentynki więc przynoszę Wam serce na dłoni,chociaż to serce ostatnio znowu zostało bardzo zranione słowami złych ludzi,którzy kiedyś byli dobrymi znajomymi i zabiegali o moją przyjaźń.No ale co zrobić,jak mówią są ludzie i ludziska.
Te wszystkie problemy jakoś mnie odrzuciły od komputera,chociaż cały czas coś tworzę,czasami połykając łzy.
Takie serca powstały na dzień Babci i Dziadka
Na prezent dla miłej Pani powstała miseczka w kolorze ecru,zdjęcie zdążyłam zrobić tylko 1 i to nie bardzo udane.
Zaczęłam też robić obrus z elementów ale jeszcze daleko do końca
Ponieważ moje dziecko miało w przedszkolu zabawę choinkową zrobiłam jej koronę
A dla córki koleżanki uszy dla Myszki Miki
Chociaż już dawno po świętach ale dla urozmaicenia zrobiłam jeszcze gwiazdki.
Ja tradycyjnie rozbieram choinkę po 2 lutego,nawet nie wiedziałam że tyle tego wisiało na moim drzewku.
Po rozebraniu choinki przyszła pora zabrać się za dekoracje na Wielkanoc






a tutaj wszystko razem,łącznie z zeszłorocznymi.
To tyle na dzisiaj,dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny i życzę wszystkim dużo miłości, nie tylko w walentynki.


3 komentarze:

  1. Piękna kolekcja wielkanocna; świetnie machasz szydełkiem :-) - patrzę i zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ozdoby:-) Rewelacyjne są kurki i zajączki :-)

    OdpowiedzUsuń